12 July 2012

Help Palestine [hidayahnet] UNISEL Banyak Terima Anugerah dan Kemasukan Mahasiswa Meningkat Bawah kerajaan PAKATAN Rakyat

 

 
Caputure IMG_20 : Dr Halimah Ali, Exco Pendidikan, Pendidikan Tinggi Pembangunan Modal Insan menunjukan beberea[a buku penganugerahan yang diterima UniSel dalam sidang DUN.

SHAH ALAM, 12 Julai : Semenjak Pakatan Rakyat (PR) Selangor  memerintah pada 2008, Universiti Selangor (Unisel) menerima pelbagai pengiktirafan dari dalam dan luar Negara, ujar  Exco Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan, Dr Halimah Ali  menjawab pertanyaan Datuk Amiruddin Setro (BN-Jeram) berhubung kejayaan Unisel yang boleh dibanggakan.
 
Kata Dr Halimah "Kedudukan Unisel adalah setaraf dengan Universiti Utara Malaysia (UUM), Universiti Sains Islam Malaysia (Usim) dan Universiti Pendidikan Sultan Idris (Upsi) apabila menerima pengiktirafan daripada Agensi Kelayakan Malaysia (MQA), pada 2009.
 
"Unisel juga dikenali Pertubuhan Persidangan Islam (OIC), berbanding dengan universiti di bawah pentaddiran Umno-BN.
 
"Suka saya khabarkan dalam sidang DUN yang mulia ini, bahawa diakhbar-akhbar pro kerajaan menceritakan tentang pencapaian Unisel dibawah pengurusan PAKATAN Rakyat antaranya menjadi juara mencipta model satelit nano dan pertukaran pelajar ke Jepun.
 
Selain itu, ada juga akhbar melaporkan tentang kejayaan Unisel melahirkan pelajar terbaik dalam bidang kejuruteraan yang mendapat pengiktirafan Institut Kejuruteraan Malaysia," katanya di dalam Persidangan Dewan Negeri Selangor (DNS)", di sini.
 
Tambah beliau lagi, "jumlah kemasukan pelajar pada tahun ini juga meningkat sebanyak 13,528 sehingga Jun lalu, berbanding ketika Umno-BN mentadbir Selangor".
 
 Editor : Khaulah Azwar

http://khaulah-azwar.blogspot.com/2012/07/unisel-banyak-terima-anugerah-kemasukan.html


__._,_.___
Recent Activity:
Free download [Internet Explorer/Firefox]:
Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

--------------------------------------------------------------------------
**Boycott Israel**Support Palestine**

All views expressed herein belong to the individuals concerned and do not in any way reflect the official views of Hidayahnet unless sanctioned or approved otherwise.

If your mailbox clogged with mails from Hidayahnet, you may wish to get a daily digest of emails by logging-on to http://www.yahoogroups.com to change your mail delivery settings or email the moderators at hidayahnet-owner@yahoogroups.com with the title "change to daily digest".

--------------------------------------------------------------------------

Affiliates:
iPerintis - eGroup untuk Saintis dan Jurutera Muslim 
http://groups.yahoo.com/group/iperintis/

Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

Recommended sites:
Angkatan Belia Islam Malaysia  : http://www.abim.org.my
Ikram Malaysia                 : http://www.ikram.org.my
Palestinkini Info              : http://www.palestinkini.info
Partai Keadilan Sejahtera      : http://pk-sejahtera.org
Fiqh Siber                     : http://al-ahkam.net/
The Muslim Brotherhood         : http://ikhwanweb.com
Hidayahnet website             : http://hidayahnet.multiply.com/ 
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment