18 November 2011

Re: Help Palestine [hidayahnet] HIMPUN akan menyerang Seksualiti Merdeka dan Politik Kristian lagi?

 

Pengaruh Kristian tidak akan berjaya jika orang Islam diberi kefahaman yg betul dan mendalam mengenai  agama Islam yg dianuti. Hairan mengapa dalam perkara Seksualiti Merdeka ini tentangan yg diberi amat sungguh2 sekali tapi dalam perkara2 lain yang juga bercanggah dengan Islam penganjur mendapat laluan mudah dari pihak bertanggongjawab. Mungkin kerana acara yang dianjur tidak nampak seperti membabitkan maksiat tapi hasil dari penganjuran itu jelas boleh membawa kepada berbagai2 maksiat. Dah lama dihebohkan apabila ada hari2 perayaan tertentu seperti pada malam menyambut hari kemerdekaan atau tahun baru (Masehi) berbagai maksiat berlaku sehinggakan ada yang memberitahu kondom dijumpai di merata-rata !! Yang tak guna kondom pun berlaku di merata-rata maka inilah gejala maksiat yang membawa ramai bayi dibuang bahkan ada yang dibunuh !! Sebaliknya apabila banyak pihak menuntut perlaksanaan undang2 jenayah Islam (Hudud) pihak bertanggonjawab (pemerintah) hanya mendiamkan diri dan berdolak dalik sehingga memberi ruang kepada orang bukan Islam (bukan DAP saja) bahkan ada orang Islam termasuk pemimpin UMNO sendiri menentang hukum berkenaan !! Menolak sebahagian syariat juga merupakan punca kesesatan kaum Nasrani yang menolak/meminda ajaran2 Nabi Isa as. Tanpa usaha gereja pun ramai puak Islam di Malaysia sama ada sedar atau tidak sedar telah terikut2 dengan perangai Kristian (meminda syariat Allah) !! Sepatutnya pihak bertanggongjawab mengambil inisiatif menangani isu "Seksualiti Merdeka" yang telah pun lama berlaku walau pun tidak diistihar dan mengawal supaya tidak berlaku dengan berleluasa.

Pihak berkuasa mesti tahu mana yang melibatkan golongan yang benar2 memiliki "kehendak semula jadi" akibat pengaroh genetik dan mana yang sekadar mengambil kesempatan !! Maklumat jelas juga harus diperolehi apakah objektif penganjuran Seksualiti Merdeka.... apakah segalanya kearah menghalalkan perlakuan maksiat berpaksikan hak Asasi manusia ?? Apakah ianya langsung tidak bertujuan untuk membimbing mereka kearah kehidupan yang normal kerana pemerintah tidak berusaha melakukannya ?? Golongan ini lebih banyak diabaikan pihak bertanggonjawab sedangkan mereka juga mempunyai pelbagai potensi utk hidup secara normal. Malam tadi dalam Forum Perdana di TV1 juga turut membincangkan masalah ini dan satu soalan yang dibangkitkan ialah mengapa apabila ada dari golongan ini yang sedar akan cara hidupnya yang agak songsang dan berusaha merobahnya namun masyarakat terus mencemuh serta mempermainkan mereka dan akhirnya mereka kembali melakukan perbuatan keji itu !! Wallahua'lam.


From: "Mahadi@yahoo.com" <Mahadi@yahoo.com>
To: Ikhwanul Muslimun <hidayahnet@yahoogroups.com>
Sent: Monday, November 14, 2011 11:17 AM
Subject: Help Palestine [hidayahnet] HIMPUN akan menyerang Seksualiti Merdeka dan Politik Kristian lagi?

 
HIMPUN dijangka akan membuat desakan baru kepada geraja dan sekutu politik mereka dalam membasmi usaha untuk menghapuskan pengaruh Kristian yang berusaha mengkristian kan umat Islam serta bercita cita untuk menjadikan Malaysia negara Kristian melalui parti politik DAP sebagai kuda tunggangan mereka.

Jelas kini HIMPUN yang di pimpin olih Chegu Azmi Abdul Hamid sudah mula bergerak bagi menghapuskan usaha Majlis Peguam untuk mengerakan Seksualiti Merdeka melalui gerakan jahat Hak Asasi manusia versi mereka ini bagi menghancurkan ugama Islam di negara ini akan di tentang habis habisan di seluruh negara dalam masa terdekat. Satu sidang akbar olih pimpinan HIMPUN di jangka akan di adakan di sabuah Hotel terkemuka pada hujung minggu ini bagi membuat serangan awal.


__._,_.___
Recent Activity:
Free download [Internet Explorer/Firefox]:
Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

--------------------------------------------------------------------------
**Boycott Israel**Support Palestine**

All views expressed herein belong to the individuals concerned and do not in any way reflect the official views of Hidayahnet unless sanctioned or approved otherwise.

If your mailbox clogged with mails from Hidayahnet, you may wish to get a daily digest of emails by logging-on to http://www.yahoogroups.com to change your mail delivery settings or email the moderators at hidayahnet-owner@yahoogroups.com with the title "change to daily digest".

--------------------------------------------------------------------------

Affiliates:
iPerintis - eGroup untuk Saintis dan Jurutera Muslim 
http://groups.yahoo.com/group/iperintis/

Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

Recommended sites:
Angkatan Belia Islam Malaysia  : http://www.abim.org.my
Ikram Malaysia                 : http://www.ikram.org.my
Palestinkini Info              : http://www.palestinkini.info
Partai Keadilan Sejahtera      : http://pk-sejahtera.org
Fiqh Siber                     : http://al-ahkam.net/
The Muslim Brotherhood         : http://ikhwanweb.com
Hidayahnet website             : http://hidayahnet.multiply.com/ 
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment