28 April 2015

Help Palestine [hidayahnet] CARA MUDAH KETAHUI HAL EHWAL PROTOKOL DAN ETIKET DALAM ANEKA MAJLIS

 

MENGAPAKAH BUKU INI DITULIS?

 

Buku ini ditulis atas keprihatinan bahawa ada antara kita yang tidak tahu atau tidak pasti akan protokol dan etiket majlis yang melibatkan tetamu kenamaan atau kehormat. Keadaan ini menyebabkan majlis yang berlangsung terdapat cacat celanya. Walaupun tidak semua orang yang perasan tetapi tidak sedap jika majlis yang telah selesai mendapat rungutan daripada kalangan tetamu yang hadir. Hal inilah yang perlu dielakkan. Dalam apa-apa juga majlis, kesempurnaan mesti menjadi keutamaan penganjur.

 

 

✔✔ UNTUK SIAPAKAH BUKU INI DITULIS?

 

Oleh itu, ketika isi kandungan buku ini dirangka, saya banyak memberikan fokus kepada pembaca yang sedang tercari-cari atau yang ingin mengetahui protokol dan etiket bagi aneka majlis terutama majlis formal yang mementingkan tatacara dan peraturan yang wajib diikuti.

 

Selain itu, saya menetapkan sasaran pembaca buku ini tanpa mengira latar belakang kerjaya mereka, sama ada mereka bekerja dalam sektor kerajaan mahupun swasta.

 

 

✔✔✔ APAKAH YANG MENARIK DALAM BUKU INI?

 

Setiap bahagian saya huraikan dengan ringkas tetapi padat serta disokong oleh rajah yang efektif untuk memantapkan pemahaman pembaca. Majlis atau contoh situasi yang saya ketengahkan dalam buku ini lebih dekat dengan pembaca untuk diaplikasikan jika dilantik menjadi ahli jawatankuasa majlis terutama yang melibatkan pengetahuan dari segi protokol.

 

Yang paling penting, dengan segala ilmu yang saya kongsikan dalam buku ini, penerbit buku telah meletakkan harga MAMPU BELI untuk buku ini. Anda akan dapati buku ini jauh lebih murah berbanding dengan buku protokol yang ada di pasaran, walaupun elemen dan isu protokol yang diketengahkan hampir serupa.

 

 

Terbitan terkini kami, CARA MUDAH KETAHUI HAL EHWAL PROTOKOL DAN ETIKET DALAM ANEKA MAJLIS boleh dibeli SECARA EKSKLUSIF di gerai TIFAMIE MARKETING HA 13 dan HA 14 DEWAN TUN HUSSEIN ONN pada sepanjang PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR berlangsung, iaitu mulai 24 APRIL SEHINGGA 3 MEI 2015. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada Encik Shuhaimi di talian 017-5069897.

 

Untuk belian secara atas talian, sila lawat www.perintis.com.my atau hubungi Cik Nor di talian 03-90195303.

__._,_.___

Posted by: <studioperintis@perintis.com.my>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Free download [Internet Explorer/Firefox]:
Hidayahnet Toolbar [no virus, adware, malware etc]
http://hidayahnet.ourtoolbar.com

--------------------------------------------------------------------------
**Boycott Israel**Support Palestine**

All views expressed herein belong to the individuals concerned and do not in any way reflect the official views of Hidayahnet unless sanctioned or approved otherwise.

If your mailbox clogged with mails from Hidayahnet, you may wish to get a daily digest of emails by logging-on to http://www.yahoogroups.com to change your mail delivery settings or email the moderators at hidayahnet-owner@yahoogroups.com with the title "change to daily digest".

--------------------------------------------------------------------------

Affiliates:
iPerintis - eGroup untuk Saintis dan Jurutera Muslim 
http://groups.yahoo.com/group/iperintis/

Recommended sites:
Angkatan Belia Islam Malaysia  : http://www.abim.org.my
Ikram Malaysia                 : http://www.ikram.org.my
Palestinkini Info              : http://www.palestinkini.info
Partai Keadilan Sejahtera      : http://pk-sejahtera.org
Fiqh Siber                     : http://al-ahkam.net/
The Muslim Brotherhood         : http://ikhwanweb.com
Hidayahnet website             : http://hidayahnet.multiply.com/ 

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment